Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΟ..

Γεια σας!!Τι μου κάνετε??Η ανάρτηση αυτή είναι για ένα νό βραβείο που μου χάρισε η αγαπητή φίλη Βαρβάρα!!Σε ευχαριστώ Βαρβάρα μου πολύ πολύ!!
Με τη σειρά μου και γώ το απονέμω σε όλα τα κορίτσια που με επισκέπτονται!!
Και συγκεκριμένα στην γλυκιά μου Κική!!
Στην φιλενάδα μου Αλίκη!!!
Στην αγαπητή μου Εφούλα!!
Στην καλή μου Δεσποινα!!!
Στην αγαπητή μου Χριστίνα!!!
Στην πολύ ταλαντούχα Κατερίνα!!!
Και βέβαια στην γλυκιά Ειρηνούλα!!
Κορίτσια σας χαρίζω αυτό το βραβείο με πολύ πολύ αγάπη!!!
Εχώ ένα ακόμη βραβείο να δεχτώ αλλά πρέπει να το συνοδεύω με μια ιστοριούλα απ'τα παλιά που ακόμη δεν έχω θυμηθεί!Δεν μου συνέβησαν και πολλά περίεργα ίσως γιαυτό κάτι δεν μου έρχεται εύκολα!Πάντως δεν το έχω ξεχάσει ζουζούνι!!Σύντομα θα το αναρτήσω το βραβείο σου!!Τα λέμε σύντομα!!Φιλιά!!!



8 σχόλια:

  1. Ερινάκι μου!!!! Σου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια και σου εύχομαι να τα χιλιάσεις τα βραβεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ερινάκι και γι' αυτό το βραβείο! Να τα χιλιάσεις! Σ' ευχαριστώ πολύ που το χαρίζεις και σε μένα! Θα το αναρτήσω σύντομα! Πολλά φιλιά και καλή βδομαδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Erinaki και συγχαρητήρια για τα βραβούλια σου! Σ ευχαριστώ πολύ πολύ που το χαρίζεις και σε μένα : ) Φιλάκια και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια!!Σας ευχαριστώ!!Το αξίζετε το βραβείο οπότε δεν δυσκολεύτηκα να σας το χαρίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάρα μου!!!! Τόσα κι άλλα τόσα βραβεία σου αξίζουν!!! Να έχεις μια τέλεια εβδομάδα! Φιλιά πολλάααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ Ερίνα μου!!!!καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερινάκι μου συγχαρητήρια για το βραβείο, το αξίζεις, αυτό είναι σίγουρο!και σε ευχαριστώ που με την σειρά σου το δίνεις και σε μένα...ελπίζω να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης σου!σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....