Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Baby girl presents!!!!


Την Παρασκευή που μας πέρασε γέννησε μια πολύ αγαπημένη μου φίλη!!!Την γνώρισα μέσα από την μπλογκογειτονιά και μέσα από τα μαθήματα της Μελένιας και από την πρώτη στιγμή την ένιωσα σαν μια ξεχωριστή  φίλη...σαν δικό μου άνθρωπο!!Και αν και δεν έχουμε ιδωθεί ακόμη, νιώθω σαν να την γνωρίζω από καιρό...Είναι πραγματικά ένας υπέροχος άνθρωπος και έφερε στον κόσμο μια υπέροχη κόρη!!!Πρόκειται για την Αλίκη..και όποιες δεν το γνωρίζετε είναι και πολύ ταλαντούχα scrapper..Θα ήθελα λοιπόν να της ευχηθώ και από εδώ να είναι πάντα γερή για να μεγαλώσει τα παιδάκια της και να τα κάνει μοναδικά σαν αυτή...Να χαίρεσαι κοριτσάκι μου την πεντάμορφη σου...Τα μικρά δωράκια ήταν από μένα με πολύ αγάπη για το μικρό αστεράκι...που θα κλέψει πολλές καρδιές!!!!Να έχετε ένα πολύ όμορφο βράδυ...Φιλιά!!!

9 σχόλια:

  1. Να της ζήσει η μπουμπού της Αλίκης!!! Αξιόλογο παιδί πράγματι!!! Κι εσύ όμως κοριτσάκι μου δεν ξεφεύγεις, η καρδιά σου είναι τόσο ζεστή και μεγάλη που χωράει πολύ κόσμο εκεί μέσα!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα ζουζούνι μου!!!!!Και βέβαια εσύ δεν πας πίσω....Το δεύτερο κοριτσάκι που γνώρισα και αγαπώ πολύ...Φιλιά και καλή εβδομάδα μικρούλα μου!!!

      Διαγραφή
  2. Κατερινα και τα 2 δωρακια ειναι υπεροχα!! Ειμαι σιγουρη οτι η Αλικη τα λατρεψε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παρασκευή!!!!!!Ελπίζω καθώς δεν είναι και πολύ λάτρης του ροζ!!!!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. ειναι και τα δυο τελεια...ειδικα το δευτερο ειναι σουπερ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα δωράκια που ετοίμασες είναι καταπληκτικά!!!Σίγουρα θα τα λάτρεψε η Αλική!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με την Κική...όχι στο ότι είμαι αξιόλογο παιδί, είμαι βέβαια, γιατί να το κρύψουμε άλλωστε!χιχι!...αλλά στο ότι η καρδιά σου είναι τόσο μεγάλη και ζεστή! Τα αισθήματα είναι αμοιβαία, το ξέρεις άλλωστε! Σ'αγαπώ πολύ Ερινάκι μου και σε ευχαριστώ πολύ για όλα, όχι μόνο τα δωράκια, τα οποία είναι σούπερ! αλλά και για το ότι είσαι δίπλα μου ένα χρόνο τώρα σαν πραγματική αληθινή φίλη, αν και όπως λές δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαρδούλα μου σε ευχαριστώ και σίγουρα σύντομα θα τα πούμε και από κοντα!!!!

      Διαγραφή

Thanks for the lovely comments....