Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

My boys-My family..


Καλησπέρα γειτονιά!!!Σήμερα θα σας δείξω ακόμη ένα layout που δημιούργησα με το 19 μάθημα από τα Pop&Colours!Tο μάθημα αυτή τη φορά το έκανε η ταλαντούχα  Kasia Krzymińska! 
Λίγο με δυσκόλεψε δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει σε σύνθεση watercolour pencils και κατέστρεψα ένα χαρτί γιατί δεν μου έβγαινε...Μετά το πάλεψα και την κατάφερα!Με αυτήν συμμετέχω στη νέα πρόκληση του sig με θέμα την οικογένεια!H δικιά μου πολύτιμη οικογένεια είναι ο άνδρας μου και ο γιος μου!!Επίσης συμμετέχω και στην πρόκληση του blue fern studios και το σκετς και αυτόν τον μήνα ήταν απλά υπέροχο!!!!!Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα!!!
This is my layout inspired from the popandcolours2 and the #19 workshop with Kasia Kryminska!An amazing lesson from a talanted lady!!!This month sketch at blue fern studios was also a great inspiration and i used it at my layout!!You can see my precious boys, my lovely family...Love them both..so much!!!
Thats all for now!!See you soon with something new!!!!

4 σχόλια:

  1. Ερινάκι μου έχω πάθει με τις συνθέσεις σου!!! Είναι όλες η μια καλυτερη από την άλλη! Και αυτή φανταστική και με μια υπέροχη φωτογραφία!
    Να χαίρεσαι τα αγόρια σου και να χαιρόμαστε κι εμείς τις φανταστικές δημιουργίες σου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που παίζεις μαζί μας! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω μεινει με το στόμα ανοιχτό!!! Μαθαίνεις πολλά από το σεμινάριο!!!! Χίλια μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερίνα μου τι όμορφη σελίδα είναι αυτή??
    Πραγματικά μου κινείς την περιέργεια με αυτό το σεμινάριο!
    Όχι ότι θα λέρωνα ποτέ τα χέρια μου με ξέρεις αλλά έχω ξετρελαθεί με τις σελίδες που έχεις κάνει!Είσαι φοβερή!Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Love all of the goodies in your background. Great use of the sketch. Thanks for joining us in the March Blue Fern Studios Sketch Challenge. Blessings,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....