Σάββατο 10 Μαΐου 2014

My sunshine...My yellow boy....


Καλησπέρα!!Μεταμεσονύχτια ανάρτηση αλλά αυτές τις ώρες είναι ελεύθερος ο δανεικός υπολογιστής...Ο δικός μου έχει μόνιμη βλάβη.....και ελπίζω σύντομα να μπορέσω να τον επαναφέρω ή να τον αντικαταστήσω....Τέλος πάντων ας μην πολυλογώ τέτοια ώρα και βλέποντας γιουροβίζιον είπα να σας βάλω μια σύνθεση που έφτιαξα με την ηλιαχτίδα μου...Άρχισα λοιπόν να φτιάχνω και φωτογραφίες από πιο μικρή ηλικία του Γιώργου...πιο μοντέρνες!!!Δεν ξέρω αν ποτέ καταφέρω το clean & simple τελικά...γιατί είμαι πιο περίπλοκη...χοχοχο!!!Πάντως είναι μια σύνθεση χωρίς mix media αλλά σίγουρα πολύ χαρούμενη!!!Και μιας και το θέμα αυτόν τον μήνα στο scraps n pieces έχει να κάνει με τον ήλιο και το κίτρινο, έδεσε με την δικιά μου και συμμετέχω με αυτήν την σελίδα στην πρόκληση των κοριτσιών!!!!Πως σας φαίνεται η στροφή στο μοντέρνο??Δεν είναι κάτι καινούριο για μένα βέβαια γιατί με  αυτό το είδος καταπιάστηκα στις πρώτες μου συνθέσεις...αλλά και πάλι σαν καινούριο μου φαίνεται!!!Αυτά για απόψε!!!Να περνάτε πολύ όμορφα!!!!

14 σχόλια:

  1. απιθανη Ερινα!!!!μου αρεσουν παρα πολυ τα χρωματα!ειναι τοσο ζωηρα!!και εγω για αυτο το μηνα στην ιδια προκληση επαιξα χωρις mixed media!τι παθαμε;παντως η σελιδα σου ειναι πολυ ωραια!καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο,τι κάνεις, είτε με mixed media , είτε όχι...είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!λατρεύω τα χρώματα που χρησιμοποίησες και όλο το στήσιμο!!!Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω Ερινακι ειναι φοβερή η σελίδα σου!!!!!Τα χρώματα υπέροχα!!!Τα διακοσμητικα!!!!Μπράβο κ καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ερινα μου πολυ ομορφη η συνθεση σου!πολυ χαρουμενη και η φωτογραφια τελεια συνδυασμενη με το κιτρινο χρωμα το κυριαρχο της συνθεσης , ολα δεμενα πολυ ομορφα !καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ερινάκι μου, δεν ξέρω αν σου φαίνεται σαν καινούριο, σίγουρα πάντως για άλλη μια φορά το απογείωσες!!! Τέλεια χρώματα, υπέροχοι συνδυασμοί, μοναδικό το αποτέλεσμα με το υπέροχο αγόρι σου να πρωταγωνιστεί!!!! Φυσικά να μην ξεχάσω να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά!!! Σε φιλώ κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερινάκι μου τί όμορφο μωράκι είναι αυτό;Ο συνδυασμός κίτρινου γαλάζιου είναι απο τους αγαπημένους μου και μου αρέσεις και σε αυτό το στύλ χωρίς mixed media.Καλή επιτυχία σου εύχομαι ,εγω δεν ξέρω αν θα παίξω αυτό το μήνα...ίσως με κανένα tag και πολύ θα είναι με την κοιλούμπα χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερίνα μου φάινεται οτι η Γιουροβίζιον σου έφερε πολύ κέφι και έμπνευση γιατί έφτιαξες μια πραγματικά λαμπερή σύνθεση ... αλλά και ο μικρός σου σωστή ηλιαχτίδα, δεν υπάρχει τίποτα πιο φωτεινό απο το χαμόγελο των παιδιών μας σωστά? Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα χρώματα της σύνθεσης που δένουν απόλυτα με τα ρουχαλάκια και την κουβερτούλα, είναι μια ομορφιά !!
    Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Scraps n Pieces !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τη λατρευω, μου φτιαχνει τη διαθεση και μονο που τη βλεπω! Σε ευχαριστουμε που επαιξες μαζι μας στο Scraps n Pieces !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ερινάκι μου γλυκό τι υπέροχα λαμπερή σύνθεση έφτιαξες πάλι??!! Απίθανο το χαρτί σου και ταίραιξε τέλεια με την φωτογραφία του μικρού! και αυτό το χαμόγελο του, την φωτίζει ακόμα περισσότερο! Ευχαριστούμε που έπαιξες και αυτόν τον μήνα μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την λατρεύω!Είναι υπέροχη!
    Όλα τα χρώματα δένουν τόσο όμορφα!
    Τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μ'αρεσει πολυ η συνθεση σου ερινακι μου!!! λαμπερη και φουλ στο κιτρινο οπως επιτασει το θεμα μας! ο μικρος πολυ φατσα ,οπως σε ολες τις φωτο που μας δειχνεις!!! ευχαριστουμε για τη συμμετοχη σου και καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ερίνα μου αυτή η φωτογραφία του Γιώργου είναι απλά καταπληκτική! Εσύ την απογείωσες εντελώς, με το χαρτί και τον συνδιασμό του κίτρινου με το σιελ!. Νομίζω ότι αυτό είναι έργο για το σαλόνι και όχι για κανενα ντοσιέ! Ευχαριστούμε που επαιξες μαζί μας στο SnP!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ερινάκι έχεις καταπλήξει τα πλήθη τελευταία με τις δημιουργίες σου :) Απίστευτα χαρούμενη, μου φτιάχνει το κέφι η σύνθεσή σου, μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τί μου λες Ερίνακι, και τίποτα να μην βαλεις επάνω ολες ξέρουμε οτι το αποτέλεσμα θα είναι τέλειο! Φιλιά πολλά κ σ ευχαριστώ που παιζεις μαζί μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....