Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Dream.....





Γεια σας!!!!!!Επανέρχομαι μετά από ένα δημιουργικό σαββατοκύριακο αλλά και γεμάτο βόλτα και ευχάριστες στιγμές!!!Σήμερα θα σας δείξω μια σύνθεση που έφτιαξα με μένα...και μια φωτογραφία που μου αρέσει γιατί είναι από αυτές που μου βγάζει ο Γιώργος καθώς είναι η αγαπημένη του ασχολία!!!!!!Αυτές τις μέρες το paper issue οργανώνει online challenges με δωράκια αλλά και την χαρά τις συμμετοχής!!!Αποφάσισα να παίξω σε μερικές προκλήσεις!Δεν λέω σε όλες γιατί είναι πάνω από 20.....αχαχα πολλές!Μία λοιπόν από αυτές έχει θέμα να χρησιμοποιήσουμε τον εαυτό μας...Έτσι είπα να φτιάξω αυτή την φωτογραφία στην οποία ως συνήθως ονειροπολώ!!!Γιαυτό και ο τίτλος...Dream... Γιατί πάντα ονειρεύομαι και δεν σταματάω να είμαι και λίγο παιδί και να πιστεύω και στα παραμύθια!!!Ναι καλά καταλάβατε με αυτή την σελίδα συμμετέχω στην πρόκληση του scraps n pieces για τον Μάρτιο!!!Το θέμα είναι τα παραμύθια.....έπαιξα λοιπόν με αποχρώσεις της εικόνας αλλά και με τον τίτλο!!Επίσης χρησιμοποίησα και το σκετς!!!!Αυτά τα λίγα για σήμερα!!Τα "λέμε" σύντομα με τις υπόλοιπες προκλήσεις!!!!
Hello this is a page that i made with me and i would like to share it at studio75pl !!!March challenge is for Woman celebration!!!My quote is "Dreams are for strong Women"!!!!Anyway don't forget to dream...and make dreams reality!!!!!That's all for today!!Thanks for stopping by!!!

8 σχόλια:

  1. Ερίνα εγώ τη λάτρεψα αυτη τη σελιδα! Το στήσιμο, το χρώμα, ολά ειναι τέλεια!!!! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερινάκι μου πολύ γλυκιά σύνθεση και πόσο σου πάει το στυλ αυτό βρε κορίτσι μου...Είναι εμφανής η επιρροή της φίλης σου Αλίκης..Αυτό το λευκό φόντο και τα φωτεινά σημεία είναι όνειρο!!Και η φωτογραφία...μπράβο Γιώργο μπράβο αγοράκι μου...Έχεις καλό μάτι!!!Καλή επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ονειρεμένη πραγματικά, Ερίνα!! Τόσες λεπτομέρειες και παρ'ολ'αυτά είναι αιθέρια, φωτεινή.... εχεις ερμηνεύσει και το σκετς υπέροχα! Το μπράβο είναι λίγο... Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο SNP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα χρώματα Ερινα μου, και δημιούργησες και ένα πολύ ωραίο και διακριτικό φόντο με τα στένσιλ σου! Πολύ μου αρέσει η σελίδα σου, θαυμάσια δουλειά και πάλι ! Χαίρομαι πολύ που βλέπω τη συμμετοχή σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πραγματικά ένα όνειρο αυτή η σύνθεση! Αυτά τα χρώματα, όλα αυτά τα μπλιμλίκια πάνω σε άσπρο φόντο...το καλύτερο μου! ευχαριστούμε Ερινάκι για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη σελίδα Ερινα μου!!!! Φοβερό σε στήσιμο κ χρώματα! Κ τα διακοσμητικά πανέμορφα!!!! Σ ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....