Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Gold Boy!!




Καλησπέρα!Σήμερα θα σας δείξω μια παλιότερη σύνθεση αλλά που δεν είχα βρει ευκαιρία να την αναρτήσω στο blog μου!!!Αυτή είναι από τις πιο λιτές χωρίς mix-media και είναι με φωτογραφία του Γιώργο όταν ήταν μωράκι!!!!Είναι μες στο χρυσό αλλά μου άρεσε όπως έδεσε!!Τα υλικά είναι από τα μικρά κιτακια του paper issue που τα σταμάτησα τον Αύγουστο δυστυχώς λόγω capital controls!
This is a clean and simple creation with my son George when he was a little baby!!!With this page i participate to October challenge at studio75pl!This month's challenge is GOLD & SEQUINS!!!!
I used lot of gold and of course some little sequins!!That's all for today!!!See you!!!!

5 σχόλια:

  1. Υπεροχη συνθεση Ερινακι!!! Ο Γιωργακης κουκλακι, τοσο τρυφερη φατσουλα και πολυ καλα εκανες και το κρατησες "καθαρο"...Φοβερη και η συλλογη χαρτιων και πραγματικα εδεσεε τη φωτο!! Καλη επιτυχια κοριτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη σύνθεση, κι εμένα μου άρεσε το χρυσό όπως έδεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Very beautiful! Thank you for playing along with us at Studio 75!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....