Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Another layout...



Καλημέρα!!Αχ ευτυχώς δεν μας χάλασε ο καιρός ακόμη και η λιακάδα μας ζέστανε για τα καλά!!!Τι κάνετε??Εμείς αναρρώνουμε σιγά σιγά από τις εποχιακές ιώσεις και κατά τ'άλλα ήσυχα σπίτι με τις ασχολίες μας!!Έφτιαξα ακόμη μια σελίδα με θέμα τα τρίτα γενέθλια του γιόκα μου που τα είχαμε περάσει στην Καβάλα στον παππού και στην γιαγιά!!Με αυτή θα συμμετέχω στην πρόκληση της ταλαντούχας και αγαπημένης Μελένιας.. Όπως καταλάβατε είναι ακόμη μια πρόκληση του Get Creative...
Πραγματικά και τούτου τον μήνα διασκέδασα σαν μικρό παιδί φτιάχνοντας τις συνθέσεις και τις κάρτες για τις προκλήσεις..Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο που υπάρχει το blog και είναι και ελληνικό..Ευχαριστούμε κορίτσια για τις όμορφες προκλήσεις αλλά και που μοιράζεστε μαζί μας τις γνώσεις σας!!Λοιπόν η πρόκληση της Μελένιας είχε ως θέμα τις μάσκες και τα mists...H σελίδα μου είναι για ακόμη μια φορά λυτή αλλά τελικά στις συνθέσεις δεν μου βγαίνει το πολύ φορτωμένο....Δεν είναι του στυλ μου..προτιμώ να φορτώνω τις κάρτες..:)) Τέλος πάντων είπαμε η ουσία είναι η φωτογραφία και συνήθως αφήνω αυτές να μιλάνε για μένα..Ελπίζω να σας αρέσει η σελίδα μου..Παίζω για την διασκέδαση και για την εξάσκηση...Και εύχομαι σύντομα κάποιο κορίτσι να οργανώσει online σεμινάριο γιατί θέλω πολύ να μάθω και άλλα για το αγαπημένο μου χόμπι.. Δεν πιστεύω να σας κούρασα με την πολυλογία μου???Σταματάωωωωω...Τα λέμε σύντομα...Πολλά φιλιά και να χαμογελάτε κάνει καλόοο!!!!

14 σχόλια:

  1. παντα μου αρεσουν οι συνθεσεις σου. και εγω λατρευω το λιτο στυλ. αν βρεθεις Αθηνα ελα να σε μαθω πλεξιμο και θα ανακαλυψεις αλλη μια εθιστικη δραστηριοτητα. φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι χαρούμενη σελίδα!!! Φαίνεται ότι περασατε πολύ καλά στο πάρτυ του μικρού σας!! Μου αρεσει ιδιαίτερα το ύφος που έδωσες με το ανέμελο στήσιμο! Χαίρομαι που διασκέδασες με τις προκλήσεις του GC!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοριτσι πολυ ομορφη δουλεια..το μυστικο στις συνθεσεις ειναι η φωτο..πρωτα θα στηνεις τα υλικα σου και μετα θα παιζεις μαζι τους..ας πουμε μπορουσες να βαζες τα καπελακια στα παιδια..να περνεις χρωμα που ειναι η βαση..στο lo..τις φωτο μπορεις να τις ξυνεις και να τις βαφεις..με οτι εχεις ..ακομα και με σκιες δικες σου για τα ματια..καποια στιγμη..θα κανουμε μια αναρτηση για τις συνθεσεις..οτι θελεις πες μου..καλη επιτυχια..πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή σου μέρα Erinaki! Πιστεύω ότι αυτό μετρά, να περνάς εσύ καλά με τις δημιουργίες σου, να ξεχνάς τα προβλήματα της καθημερινότητας και να ομορφαίνεις τον ελεύθερο σου χρόνο! Όσο για τα online μαθήματα, νομίζω το καλύτερο είναι η παρατηρητικότητα! Όταν παρατηρείς συνθέσεις που σε ενδιαφέρουν, τότε σίγουρα θα μάθεις πολλά κολπάκια : ) Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative! Δεν σου είπα, μου αρέσει το masking που έκανες με τα ρολόγια! Και τα χρώματα της σύνθεσης σου είναι πολύ χαρούμενα! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι όντως πολύ χαρούμενη η σύνθεση σου!ακριβώς όπως πρέπει να ήταν και τα γενέθλια του μικρούλη!!
    καλή επιτυχία και με αυτήν την πρόκληση, αλήθεια σε πόσες έλαβες μέρος?
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είστε καλά κορίτσια σας ευχαριστώ και για τις συμβουλές και για τα καλά σας λόγια!!!Αλίκη μου στις περισσότερες συμμετέχω..έχω ελεύθερο χρόνο τις 2 τελευταίες εβδομάδες οπότε το εκμεταλλεύομαι..Φιλιά πολλά σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Very cute layout! Thanks for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ερινάκι μου!!!! θέλεις να μάθεις κι άλλα καλό μου;;; Έχω την εντύπωση πάντως ότι τα ξέρεις όλα!!!! Η σύνθεση πολύ όμορφη και οι φωτογραφίες γλυκύτατες!!! Να τον χαίρεσαι τον λεβέντη σου φιλεναδίτσα μου!!!! Σας Φιλώ γλυκά γλυκά γλυκά!!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ χαρουμενη συνθεση!και μονο απο τις φωτο φτανει να το καταλαβει κανεις!!
    ευχαριστουμε πολυ για ολες τις συμετοχες σου στο gc!!χι!χι!καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ χαρουμενη η σελιδα σου!καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η φωτογραφία υπέροχη!!!! και η συνθεσή σου χαρούμενη!!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eirinaki I am so happy you are enjoying the challenges at Get Creative....You are so right the most important part of a layout is the photo and the story you want to tell all the rest are just icing on the cake!!
    You layout is lovely and it looks like you had a good time at the party...lovely memories!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ κορίτσια!!Thanks all girls for your lovely comments!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hi there, what a great layout ! You look like you are having so ugh fun. S happy to hear you are enjoying the challenges and we enjoy so much to be part of it. Thank you once again for your continued support at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....