Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Παιχνίδι ερωτήσεων..

Καλησπέρα!!Απόψε θα παίξω το παιχνίδι των 10 ερωτήσεων που μου έβαλαν οι αγαπημένες Βαρβάρα και Κική !!
Λοιπόν αρχίζω:
1.Αγαπημένο βιβλίο:Αλχημιστής Coelo, Κώδικας Ντα Βίντσι Brown και το Παιδί της Αγάπης Τζιριτά 
2.Αγαπημένη πόλη: Παρίσι..
3.Αγαπημένο γλυκό: Το παγωτό..
4.Αγαπημένο άρωμα: BVLGARI »BLV» ..
5.Αγαπημένο blog : Πολλά...
6:Αγαπημένες μπότες: Φλάτ μποτάκια της Elite..Άνετα και ζεστά!! 
7:Αγαπημένος προορισμός: Καβάλα..
8:Αγαπημένο cafe :  Δεν έχω..ούτε στέκι έχω..δεν πάμε και συχνά για καφέ..προτιμάμε φαγητό..σινεμά κλπ.
9:Αγαπημένο φαγητό: Παστίτσιο..
10:Αγαπημένη ανάρτηση: Όσες έχουν θέμα το ζουζουνάκι μου...
αυτάααα και το συνεχίζουν αν θέλουν οι:
και βέβαια όποια άλλη θέλει είναι καλοδεχούμενη....
Επίσης σήμερα θα σας δείξω το πακέτο με τα σκραμπουκικά που μου έστειλε η Ελευθερία για το giveaway ..Είχα κερδίσει και πριν λίγες μέρες ήρθαν τα πραγματάκια!!Υπέροχα και χρήσιμα!!Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!
Να περνάτε υπέροχα!!Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!!

2 σχόλια:

  1. Ερινάκι καλημέρα!!!!!με γεια τα δωράκια σου!!!!χαίρομαι που μάθαμε κάποια πράγματα για σένα!!!!σε ευχαριστώ πολύ που κάλεσες να παίξω!!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μου και γλυκό μου παιδί!!! Δεν ξέφυγες ούτε κι εσύ από το ζυμαρικό!!! Όσο για την Καβάλα... την επόμενη φορά θα κάνεις στάση, δεν το συζητάω!!!! Φιλιά στον κούκλο σου ψυχή μου και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....